Algemene Ledenvergadering SV Pax 5 juni 2018

Op Dinsdag 5 juni houdt SV Pax Haarlemmermeer de Algemene Ledenvergadering van 2018.

U bent van harte welkom in het Sportcomplex Koning Willem-Alexander, kijkruimte turngedeelte.

Tijdstip van aanvang is 19.30 en inloop is vanaf 19.15 uur.

De agenda ziet er als volgt uit:

1. Opening en mededelingen van het bestuur. Korte terugblik op het afgelopen seizoen

2. Vaststellen definitieve agenda en inventarisatie van te behandelen vragen

3. Vaststellen van de notulen ALV 2017

4. Samenstelling Bestuur: Benoeming kandidaat bestuurslid Mw. A. Slooff

5. Vaststellen contributie seizoen 2018-2019

6. Vaststellen van de begroting 2018-2019

7. W.v.t.t.k. en sluiting

8. Ledenborrel

Volg ons via

01020305

Vrienden van
SV Pax

Vriendenloterij

Onze vereniging heeft zich aangemeld bij de Vriendenloterij als club. Van ieder verkocht lot gaat er 50% naar de club. Als u al meespeelt, dan kunt u uw lot koppelen aan onze club waarmee u ons direct steunt. Kost u niets extra's en toch dingt u mee met mooie prijzen. Klik hier en speel mee voor SV Pax.

Overige nieuwsberichten

Vrijwilligers onder de leden gezocht voor het Bondskampioenschap Turnen Heren Divisie Talent, 1, 2 en 3

Op zaterdag 2 en zondag 3 juni 2018 organiseert SV PAX in samenwerking met de KNGU het Bondskampioenschap Meerkamp en Toestellen voor Turnen Heren Divisie Talent, 1, 2 en 3.

Hiervoor zoeken wij een groot aantal vrijwillig(st)ers die ons tijdens dit evenement willen helpen om het Bondskampioenschap Meerkamp en Toestellen voor Turnen Heren Divisie Talent, 1, 2 en 3 voor iedere deelnemer en toeschouwer tot een fantastisch evenement te maken.

Vacature meisjes turnen en 17+ groep

SV Pax Haarlemmermeer zoekt trainers meisjes turnen en 17+ groep Ben je actief, enthousiast en in het bezit van een licentie Gymnastiek Leider 3 of al bezig om deze te behalen. Wil je graag turnles geven aan recreanten? Dan is turnvereniging SV Pax iets voor jou. We...

Talententest Turnen Heren 17 Juni 2018

Uitnodiging talententest 17 Juni 2018

De vereniging is op zoek naar nieuwe turntalentjes!!

Ben jij geboren in 2011, 2012 of 2013, sta je meer op je handen dan op je voeten en wil je graag net zo goed leren turnen als Casimir Schmidt of Epke Zonderland?! Meld je dan aan voor de talententest bij SV Pax Haarlemmermeer op zondag 17 juni 2018.